
Cisternový vůz Zacns 88
Čtyřnápravový cisternový vůz s objemem 88 m³ je určený pro přepravu nebezpečných látek v kapalném stavu dle předpisu RID.
Vůz odpovídá platným předpisům podle evropské legislativy TSI WAG, VSP a UIC.
-
Délka vozu přes nárazníky
-
Hmotnost prázdného vozu
-
-
Ložná hmotnost
-
Hmotnost loženého vozu
-
Kód cisterny podle RID
-
-
15 000 mm
-
20,8 t ± 2%
-
-
69,2 t
-
90 t
-
L4BH
-
-
Max. hmotnost na nápravu
-
Podvozek
-
-
Brzda
-
Vzdálenost otočných čepů
-
-
Kinematický obrys
-
Sklon nádoby
-
-
Objem nádrže
-
Počet vozů ve vlaku (700 m)
-
-
-
-
22,5 t
-
Y25 Lsd
-
-
GP
-
9 960 mm
-
-
G1 - EN 15273-2
-
1°
-
-
88 m³
-
45
-
-
-
Univerzální
Vysoká efektivita převozu
GPS lokátor
Unikátní parametry


Cisternový vůz Zacns 98
Čtyřnápravový cisternový vůz s objemem 98 m³ je určený pro přepravu nebezpečných látek v kapalném stavu dle předpisu RID.
Vůz odpovídá platným předpisům podle evropské legislativy TSI WAG, VSP a UIC.
-
Délka vozu přes nárazníky
-
Hmotnost prázdného vozu
-
-
Ložná hmotnost
-
Hmotnost loženého vozu
-
Kód cisterny podle RID
-
-
16 400 mm
-
21,5 t ± 2%
-
-
68,5 t
-
90 t
-
L4BH
-
-
Max. hmotnost na nápravu
-
Podvozek
-
-
Brzda
-
Vzdálenost otočných čepů
-
-
Kinematický obrys
-
Sklon nádoby
-
-
Objem nádrže
-
Počet vozů ve vlaku (700 m)
-
-
-
-
22,5 t
-
Y25 Lsd
-
-
GP
-
11 360 mm
-
-
G1 - EN 15273-2
-
1°
-
-
98 m³
-
41
-
-
-
Bezpečný
Vysoká efektivita převozu
GPS lokátor
Unikátní parametry


Cisternový vůz Zacens 78
Čtyřnápravový cisternový vůz s objemem 78 m³ je určený pro přepravu těžkých ropných produktů.
Vůz odpovídá platným předpisům podle evropské legislativy TSI WAG, VSP a UIC.
-
Délka vozu přes nárazníky
-
Hmotnost prázdného vozu
-
-
Ložná hmotnost
-
Hmotnost loženého vozu
-
Kód cisterny podle RID
-
Topný okruh s vnějším ohřevem
-
Výpočtová teplota
-
Tepelná izolace
-
-
15 940 mm
-
24 t ± 2%
-
-
66 t
-
90 t
-
L4BH
-
8 m²
-
190 °C
-
100 mm
-
-
Max. hmotnost na nápravu
-
Podvozek
-
-
Brzda
-
Vzdálenost otočných čepů
-
-
Kinematický obrys
-
Sklon nádoby
-
-
Objem nádrže
-
Počet vozů ve vlaku (700 m)
-
-
-
-
22,5 t
-
Y25 Lsd
-
-
GP
-
10 900 mm
-
-
G1 - EN 15273-2
-
1°
-
-
78 m³
-
42
-
-
-
Tepelně izolovaný
Vysoká efektivita převozu
GPS lokátor
Unikátní parametry


Plošinový vůz Sggrss 80'
Šestinápravový plošinový vůz je určený pro přepravu kontejnerů velikosti 20 ́, 30 ́, 40 ́dle vyhlášky UIC 592-2 a výměnných nástaveb s kódem určení C dle vyhlášky 596-6.
Vůz odpovídá platným předpisům podle evropské legislativy TSI WAG, VSP a UIC.
-
Délka vozu přes nárazníky
-
Hmotnost prázdného vozu
-
-
Ložná hmotnost
-
Hmotnost loženého vozu
-
-
26 390 mm
-
26,5 t ± 2%
-
-
108,5 t
-
135 t
-
-
Max. hmotnost na nápravu
-
Podvozek
-
-
Brzda
-
Vzdálenost otočných čepů
-
-
Kinematický obrys
-
Ložná délka
-
-
Ložná výška
-
Počet vozů ve vlaku (700 m)
-
-
-
-
22,5 t
-
Y25 Ls1-K
-
-
GP-A
-
2 x 10 425 mm
-
-
G1 - EN 15273-2
-
2 x 12 220 mm
-
-
1 155 mm
-
26
-
-
-
Efektivní prostor
Lehká konstrukce
GPS lokátor
Univerzální


Plošinový vůz Sggmrss 90'
Šestinápravový plošinový vůz je určený pro přepravu kontejnerů velikosti 20 ́, 30 ́, 40 ́, 45 ́, a výměnných nástaveb velikosti 6,05- 8,15 m, 9,125-9,3 m, 12,192 m, 13,6 m.
Vůz odpovídá platným předpisům podle evropské legislativy TSI WAG, VSP a UIC.
-
Délka vozu přes nárazníky
-
Hmotnost prázdného vozu
-
-
Ložná hmotnost
-
Hmotnost loženého vozu
-
-
29 590 mm
-
27,9 t ± 2%
-
-
107,1 t
-
135 t
-
-
Max. hmotnost na nápravu
-
Podvozek
-
-
Brzda
-
Vzdálenost otočných čepů
-
-
Kinematický obrys
-
Ložná délka
-
-
Ložná výška
-
Počet vozů ve vlaku (700 m)
-
-
-
-
22,5 t
-
Y25 Ls1-K
-
-
GP-A
-
2 x 12 025 mm
-
-
G1 - EN 15273-2
-
2 x 13 820 mm
-
-
1 155 mm
-
23
-
-
-
Efektivní prostor
Lehká konstrukce
GPS lokátor
Univerzální


Podvozek Y25 Ls(s)d1
Dvounápravový podvozek standardní konstrukce je určen pro nákladní železniční vozy. Vyvinut tak, aby vyhověl všem nárokům nákladní kolejové přepravy.
Podvozek odpovídá platným předpisům podle evropské legislativy TSI WAG, VSP a UIC.
-
Rozchod
-
Rozvor
-
-
Hmotnost
-
-
1 435 mm
-
1 800 mm
-
-
4,5 t
-
-
Max. nápravové zatížení
-
Max. rychlost
-
-
Brzda
-
-
22,5 t
-
120 km/h
-
-
2 x BGU
-
Bezpečný
Lehká konstrukce
Snadná údržba
Univerzální


Podvozek Y25 Ls1
Dvounápravový podvozek standardní konstrukce je určen pro nákladní železniční vozy. Vyvinut tak, aby vyhověl všem nárokům nákladní kolejové přepravy.
Podvozek odpovídá platným předpisům podle evropské legislativy TSI WAG, VSP a UIC.
-
Rozchod
-
Rozvor
-
-
Hmotnost
-
-
1 435 mm
-
1 800 mm
-
-
4,4 t
-
-
Max. nápravové zatížení
-
Max. rychlost
-
-
Brzda
-
-
22,5 t
-
120 km/h
-
-
2 x BG
-
Bezpečný
Lehká konstrukce
Snadná údržba
Univerzální


Podvozek Y25 Lsd
Dvounápravový podvozek s rámem tvaru H je určen pro nákladní železniční vozy. Vyvinut tak, aby vyhověl všem nárokům nákladní kolejové přepravy.
Podvozek odpovídá platným předpisům podle evropské legislativy TSI WAG, VSP a UIC.
-
Rozchod
-
Rozvor
-
-
Hmotnost
-
-
1 435 mm
-
1 800 mm
-
-
4,1 t
-
-
Max. nápravové zatížení
-
Max. rychlost
-
-
Brzda
-
-
22,5 t
-
120 km/h
-
-
1 x BGU
-
Bezpečný
Lehká konstrukce
Snadná údržba
Univerzální


Podvozek Y25 Lsi(f)
Dvounápravový podvozek s rámem tvaru H a s integrovanou brzdou je určen pro nákladní železniční vozy. Vyvinut tak, aby vyhověl všem nárokům nákladní kolejové přepravy.
Podvozek odpovídá platným předpisům podle evropské legislativy TSI WAG, VSP a UIC.
-
Rozchod
-
Rozvor
-
-
Hmotnost
-
-
1 435 mm
-
1 800 mm
-
-
4,1 t
-
-
Max. nápravové zatížení
-
Max. rychlost
-
-
Brzda
-
-
22,5 t
-
120 km/h
-
-
Knorr, Wabtec
-
Bezpečný
Lehká konstrukce
Snadná údržba
Univerzální
